Vihreiden messuosasto (B 241) Jyväskylän kirjamessuilla 28.-29.3.2009 tarjoaa vihreitä ajatuksia, ekologista faktaa sekä kestäviä ideoita. Messuosaston vieraiksi tulevat uuden runokirjan vastikään julkaissut, vihreiden puheenjohtajaehdokas Anni Sinnemäki sekä Vastuullisen matkailijan käsikirjan toinen kirjoittaja, matkailulehti Mondon toimituspäällikkö Kati Kelola.

Anni Sinnemäki puhuu runoteoksestaan Aleksis Kiven katu filosofian tohtori, dosentti Jukka Ammondtin haastattelemana sunnuntaina klo 13.00. Aleksis Kiven katu on vihreiden kansanedustajana ja Ultra Bran sanoittajana tunnetun Sinnemäen toinen runoteos. Sinnemäki on aikaisemmin julkaissut runoteoksen Sokeana hetkenä.

Kati Kelola kertoo lauantaina klo 13.00 mitä on reilu matkailu, ja vastaa kysymykseen ”voiko matkailu olla koskaan vastuullista?”. Samalla hän kertoo kirjan syntyprosessista. Kelolaa haastattelee toimittaja Maria Markus.

Osastolta löytyy myös vihreitä julkaisuja messuhintaan.

Lisätietoja: Jyväskylän Vihreät, toiminnanjohtaja Veikko Ahola, puh:+358505925895