Vihreä liitto on ottanut eduskuntavaalien sloganiksi ”Nyt jos koskaan”. Nämä vaalit ovat tärkeät paitsi valtakunnallisesti myös paikallisesti vihreän toiminnan tulevaisuudelle. Näissä vaaleissa on kaikkien aikojen mahdollisuus saada vihreä kansanedustaja Keski-Suomeen ja kaikki merkit näyttävät lupaavilta.

Nyt me näytämme, että olemme keskisuomalaisten luottamuksen arvoisia ja ajamme kaikkien täällä asuvien asiaa, niin kaupungissa kuin maaseudulla. Nyt jos koskaan jäsentemme on syytä aktivoitua vaalityöhön ja tehdä kaikkensa vihreän sanomamme välittämiseksi äänestäjillemme.

Nyt jos koskaan pitää äänestää vihreitä, sillä meillä on ympäristön ja talouden edut yhdistävä suunnitelma valmiina toteutusta varten. Nyt jos koskaan niidenkin, jotka eivät aiemmin ole vihreitä äänestäneet, kannattaa hylätä vanha ja antaa äänensä tulevaisuudelle. Meillä on tahtoa ja meihin voi luottaa.

Huhtikuun 19. päivä on merkittävä päivä maakunnallemme. Nyt jos koskaan Arkadianmäellä nähdään vähintään yksi keskisuomalainen vihreä kansanedustaja!

Keski-Suomen Vihreät kevätkokous 28.3.2015

Ville Korhonen