Keski-Suomen Vihreät ry:n syyskokous 14.12.2013 valitsi hankasalmelaisen Ville Korhosen piirijärjestön puheenjohtajaksi kaudelle 2014-15. Piirin varapuheenjohtajaksi valittiin jyväskyläläinen Petri Vähäkangas.

Piirihallituksen jäseniksi kaudelle 2014-15 valittiin Irene Hallamäki (KesViNa), vara Marianne Luukkanen, Nina Hirsiaho (Keurusseutu), vara Jouko Pihlainen, Elina Ripatti (Jyvioni), vara Anna Kylmänen, Emma Selenius (Jämsä), vara Tarja Viitala, Ulla Sinikka Sihvonen (Muurame), vara Antti-Juhani Kaijanaho (Jyväskylä), Tiina Suuronen (Laukaa), vara Matti Pakkanen, Touko Tanskanen (Jyväskylä), vara Virpi Kauko.

Keski-Suomen Vihreiden keskeiset haasteet vuonna 2014 ovat Euroopan parlamentin vaalit ja Vihreä liiton puoluekokous Jämsässä ja vuonna 2015 eduskuntavaalit, joissa tavoitteena on Vihreä kansanedustaja Keski-Suomesta. Piirikokouksen yhteydessä järjestetyssä seminaarissa puitiin sosiaali- ja terveyspalvelujen ja kuntarakenneuudistusta, joista alustivat Vihreän eduskuntaryhmän puheenjohtaja Outi Alanko-Kahiluoto ja Vihreän liiton varapuheenjohtaja Touko Aalto.

Lisätietoja:

Veikko Ahola toiminnanjohtaja