IMG_1759
Vihreän liiton bussikiertue saapuu Keski-Suomeen perjantaina 20.3. Bussi lähtee aamulla klo 8.45 Asema-aukiolta matkaan. Bussi on Joutsan Perttulan kauppakeskuksella klo 10 – 11. Korpilahden satamaan saavutaan klo 12 ja Muuramen S-marketille 12.30.

Bussi kiertää Jyväskylässä Kuokkalan ostoskeskukselle 13.30, S-market Vaajalaan klo 14 ja Palokan Citymarketille klo 14.30. Bussin mukana kulkee vihreitä eduskuntavaaliehdokkaita sekä kansanedustaja Oras Tynkkynen.

Kiertue jatkaa illaksi Laukaaseen, jossa ehdokkaat ovat tavattavissa K-marketin edustalla klo 16 – 16.45. Laukaan pääkirjastolla on klo 17 – 18 keskustelutilaisuus Ekokoulu, tulevaisuuden koulu. Tilaisuuden aluksi projektipäällikkö Antti Tourunen esittelee Laukaan ekokoulu -hanketta. Keskustelua alustamassa ovat kansanedustaja Oras Tynkkynen sekä laukaalainen kunnanvaltuutettu ja eduskuntavaaliehdokas Elina Sillanpää.

Vihreät ehdokkaat ovat myös Jyväskylän Kirjamessuilla viikonloppuna 21. – 22.3. osastolla C-314. Tulkaa tapaamaan ja osallistumaan vaikka arvontaan! Osastolla vierailee myös Pekka Haavisto sunnuntaina klo 13 – 14.

Ehdokkaamme löytyvät tietysti myös kävelykadulta telttailemasta perjantaina klo 13 – 16 ja lauantaina klo 10 – 13.
Tervetuloa juttelemaan!