Jyväskylän Vihreät ry:n syyskokous 23.11. 2011 nimesi kunnallisvaaliehdokkaita ja valitsi hallituksen vuodelle 2012

Jyväskylän Vihreät nimesi syyskokouksessaan ehdokkaiksi vuoden 2012 kunnallisvaaleihin Irene Hallamäen, Paloma Hannosen, Hannu Järvistön, Virpi Kaukon, Minna Kilpalan, Joachim Kratochvilin, Neea Liinpään, Aimo Naukkarisen, Tero Tiluksen, Petri Vähäkankaan, Kyösti Ylikuljun ja Antti Yli-Tainion.

Jyväskylän Vihreät tavoittelee kunnallisvaaleissa 2012 vähintään yhdeksää paikkaa Jyväskylän kaupunginvaltuustoon 2013-2016.

Jyväskylän Vihreät valitsi hallituksen puheenjohtajaksi vuodelle 2012 kasv. kand., projekti- ja kiinteistöpäällikkö Petri Vähäkankaan (42). Vähäkangas toimii kulttuuri-, liikunta- ja nuorisolautakunnan jäsenenä sekä liikuntajaoston jäsenenä Jyväskylän kaupungissa. Muiksi hallituksen jäseniksi valittiin Pertti Hallikainen, Antti-Juhani Kaijanaho, Minna Kilpala, Joachim Kratochvil, Marja Kupari, Meri Lumela ja Marjo Suvanto.