TIEDOTE
12.12.2006

Jyväskylän vihreät nuoret valitsivat uuden hallituksen

Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden (ViNO) Jyväskylän paikallisyhdistys Grönioni valitsi syyskokouksessa hallituksen vuodelle 2007. Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin 23 -vuotias ekologian opiskelija Sini Eräjää, ja varapuheenjohtajaksi 24 -vuotias yhteiskuntapolitiikan opiskelija Antti-Jukka Huovila. Hallituksen jäseniksi valittiin Mika Nurmikolu, Kaisa Nissi, Heidi Kilpeläinen, Teppo Torppa, Tiina Pitkänen, Miska Partanen, Vesa Rantama ja Kyösti Vilkuna.

Vuonna 2007 Grönioni aikoo toimia aktiivisesti kaikkien Jyväskylän seudun nuorten tavoittamiseksi ja kannustaa nuoria vaaliuurnille. Grönioni tukee kaikkia nuoria Vihreitä eduskuntavaaliehdokkaita järjestämällä erityisesti nuorille suunnattuja vaalitilaisuuksia. Grönionin hallitus muistuttaa, että myös vanhat ja valmistuneet saavat äänestää nuoria. Nuorissa on tulevaisuus!

”Vihreisiin arvoihin yhtyviä on varsinkin nuorissa enemmän kuin äänimäärä kertoo. Toivomme että toimintamme tavoittaa näistä nuorista yhä useampia.
Jos olet kanssamme samaa mieltä, mikset antaisi äänesi ja mielipiteesi kuulua?, Grönionin uusi puheenjohtaja Sini Eräjää rohkaisee.

Lisätietoja:
Sini Eräjää